Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за чистачки на 146

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от moulin_m Покажи съобщение
    Колега, наред с другите ми неволи с чистачките имах и твоя проблем. Мислех си че има боклуци по трасето от казанчето до пръскалките, но не беше това. Първо свали чистачките с рамената. После свали пластмасовата кора под чистачките, крепи се с три винтчета. Не се опитвай да дърпаш пръскалката, защото аз така я счупих моята, струва 7 лв., а проблема не зависи от нея! Като махнеш кората издърпай едно такова като дунапренена гъба е , намира се пред мястото до водача. От долу ще намериш един троен разпределител, който пренасочва водата идваща от казанчето към двете предни пръскала. Разкачи мъркучетата(запомни кое къде е било) и внимателно с една отвертка отвори капачето на този троен разпределител. Втре ще намериш една пружинка и една силиконова мембрана. Тази мембрана не позволява на течноста за стъклата да се връща чак до казанчето. При мен проблема беше, че от годинките се беше разкъсала леко и беше запушила каналчето, по което тръгва водата за лявата чистачка. От опит ти казвам - не купувай нов разпределител, няма смисъл! Просто махни мембраната, махни и пружинката и затвори капачето на тройника. После ти остава само да запушиш с нещо една малка дупчица, която има капачето на тройника, за да не поема въздух ситемата и да има налягане.
    Аз така си реших проблема, надявам се да помогне и при теб!
    По този начин си игнорирал клапана и сега течността се връща обратно в казанчето като спреш да пръскаш, а после трябва време докато почне да пръска.
    Мембраната се заменя успешно с изрязано кръгче от презерватив
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
      По този начин си игнорирал клапана и сега течността се връща обратно в казанчето като спреш да пръскаш, а после трябва време докато почне да пръска.
      И аз си мислех че така ще стане, но времето, за което се връща течноста при мен не е много. Чистаяките ми не правят оборот на сух прозорец. Колегата да си прецени какво да прави, дали да прахосва презерватив или да даде 7-8 лв. за нов тройник.
      За моя проблем с чистачките ще ме посъветваш ли нещо?
      Last edited by tonov; d.m.y г., 22:39.
      Lada 1200s - "Госпожата" 1986г. - 2007г.
      Алфа Ромео 146 Boxer '96 2008г. -

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от moulin_m Покажи съобщение
        Излизат в горния си край от стъклото, а като се връщат удрят пластмасовата кора под предния прозорец.
        Това не може да е от перата. Имаш нещо нередно в механизмите под пластмасовата кора - луфтове... някакво разминаване...Увеличил ти се е хода на чистачките.
        Ако при монтажа си разместил шлиците ще отива повече в едната посока, а не и в двете.
        166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
          Това не може да е от перата. Имаш нещо нередно в механизмите под пластмасовата кора - луфтова... някакво разминаване...Увеличил ти се е хода на чистачките.
          От какво се получава това? Разглабял съм пластмасовата кора, свалял съм многократно и раменете, но не съм пипал нищо друго. Да не би да се е получило от натягането на гайката при завиването й когато съм слагал някое от многобройните рамене, които смених вече. За хода на шофьорската споделих вече, но и тази до нея не стига до средата на прозореца, а навлиза към шофьорската половина.
          Затова си мисля, че раменете от Типо май не са за 146-ца
          Lada 1200s - "Госпожата" 1986г. - 2007г.
          Алфа Ромео 146 Boxer '96 2008г. -

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от moulin_m Покажи съобщение
            От какво се получава това? Разглабял съм пластмасовата кора, свалял съм многократно и раменете, но не съм пипал нищо друго. Да не би да се е получило от натягането на гайката при завиването й когато съм слагал някое от многобройните рамене, които смених вече. За хода на шофьорската споделих вече, но и тази до нея не стига до средата на прозореца, а навлиза към шофьорската половина.
            Затова си мисля, че раменете от Типо май не са за 146-ца
            Колега, по-нагоре си писал, че си слагал рамене от Уно... аз лично на моята 145 си сложих рамене от Типо и нямам никакви грижи. Вдигни чистачката да стърчи нагоре за да няма напрежение в основата където е гайката и пробвай леко да разклатиш долу в близост до оста да видиш дали има луфтове и нередности.
            Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от ogi100 Покажи съобщение
              Колега, по-нагоре си писал, че си слагал рамене от Уно... аз лично на моята 145 си сложих рамене от Типо и нямам никакви грижи. Вдигни чистачката да стърчи нагоре за да няма напрежение в основата където е гайката и пробвай леко да разклатиш долу в близост до оста да видиш дали има луфтове и нередности.
              Рамене от Типо взех, не от Уно, грешка при писането.
              Безспорно има луфт, а резбата на дупката на рамената не е чак толкова изядена. Предполагах че ако затегна гайката повече, ще компенсирам износването на резбата, но не се получава. Пробвах да уплатня с това модерното калчище (което е като бяла лента), но и така ударих на камък.
              Lada 1200s - "Госпожата" 1986г. - 2007г.
              Алфа Ромео 146 Boxer '96 2008г. -

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от moulin_m Покажи съобщение
                Рамене от Типо взех, не от Уно, грешка при писането.
                Безспорно има луфт, а резбата на дупката на рамената не е чак толкова изядена. Предполагах че ако затегна гайката повече, ще компенсирам износването на резбата, но не се получава. Пробвах да уплатня с това модерното калчище (което е като бяла лента), но и така ударих на камък.
                с тефлонова лента няма да стане така както си го описал явно проблема е долу под решетката, в основата на оста, която върти чистачката
                Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от ogi100 Покажи съобщение
                  с тефлонова лента няма да стане така както си го описал явно проблема е долу под решетката, в основата на оста, която върти чистачката
                  Ще сваля решетката отново и ще погледна. Ако има нещо видимо ще го коригирам. Благодаря за съветите колеги, надявам се и аз да си имам чистачки скоро
                  Lada 1200s - "Госпожата" 1986г. - 2007г.
                  Алфа Ромео 146 Boxer '96 2008г. -

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от moulin_m Покажи съобщение
                    И аз си мислех че така ще стане, но времето, за което се връща течноста при мен не е много. Чистаяките ми не правят оборот на сух прозорец. Колегата да си прецени какво да прави, дали да прахосва презерватив или да даде 7-8 лв. за нов тройник.
                    За моя проблем с чистачките ще ме посъветваш ли нещо?
                    Както казват колегите, има нещо гнило при тебе....
                    Рамена от типо стават 100%.
                    А прецаканите шлици с тефлон няма да ги оправиш. Има един малко груб метод - набива се пиронче м/у оста и рамото.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #55
                      Вчера направих нещо друго. Взех отново оригиналните рамене, както и тези които купих от Александър ауто. Сложих дясната оригинална (по-дългата) на шофьорското място. Взех и съответно дясната от Александър ауто (по-късата) и я сложих от лявата страна. Чистят перфектно! Движат се идеално по стъклото, без да скърцат, да излизат от нужния обсег или да превъртат шлиците в гнездата на раменете.
                      За пореден път се убеждавам, че каквото не е измислено и сложено от производителя, просто не става! И газ сложих, сега съжалявам, и тези чистачки... Ама нали си обичам Алфетката, шума който вади...
                      Благодаря ви за съветите колеги!
                      Lada 1200s - "Госпожата" 1986г. - 2007г.
                      Алфа Ромео 146 Boxer '96 2008г. -

                      Comment


                      • #56
                        А бе някой ще ми каже ли какви рама мога да
                        сложа от други модели коли за чистачките на моита 146-ца за да се оттарва от тия гадни чистачки които са оргиналните.. и варвят направо с цялото рамо на колата.Като цяло искам да стане по проста смяната им. Дайте някви варианти ПЛС..

                        Comment


                        • #57
                          Аз си реших проблема с чистачките по сложния и скъп начин.
                          Четох разни теми и реших, че е най-добре да сменя само гумичките.
                          1. Взех чистачки от 3 лв от МЕТРО, да видя как ще стане. Измъкнах старите пера внимателно, напъхах новите от китаиските "графит" чистачки и работата заспа. Не ми хареса обаче как чистят.
                          2. Видях че се продават специално само пера, викам си супер(4-5 лв.). Ама те скърцат, стърчат, щот са на една пластмаса и т. н. - ужас.
                          3. Купувам си чистачки ВАЛЕО за 18,50 лв. и ще приключвам с гадните чистачки. Отварям ги и виждам, че перото се закрепжа по различен начин от всички други чистачки, дето съм ги гледал преди това( няма каде да щтракне перото в рамото)
                          То пък имало полско и френско ВАЛЕО-купил съм си полско. Отскубнах едни пластинки от силиконожите пера и ги набутах някак, та сега си стоят на мястото.
                          Като се наложи следваща смяна, ще дам 70 лв. за оригинални рамена и няма да се занимавам и да си късам нервите.
                          Смятам че оригиналните рамена стоят доста по добре, като е гарга да е рошава.
                          146 1.3 боксер 1996г.
                          156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                          Comment


                          • #58
                            ---
                            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:51.
                            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                            Comment


                            • #59
                              аз пък не знам откъде ги купувате комплект!най-лесния вариан е вземаш и мериш.и наистина на 146 дясната е по къса ,ама незнам с колко.аз си взех от тези широките без мет.конструкция и единствено те ми чистят стъклата. другите не могат да ми легнат по задното стъкло,а колко ще издържат....незнам

                              Comment

                              Working...
                              X